I’ll be lifted ♥



Chyba jesienna depresja, powoli chwyta i mnie. Może to nadmiar obowiązków lub zmęczenie. To wszystko naraz to dla mnie stanowczo za dużo. Jednak poradzę sobie, wiem to. Muszę sobie poradzić, bo żeby zdobyć cokolwiek w życiu trzeba trochę wysiłku, pracy. Nie robię tego na marne. Najważniejsze jest to, że wspierają mnie bliskie mi osoby, w szczególności moja miłości, bez której zapewne nie miałabym siły na to wszystko. Jedyne teraz czego mi brakuje to kubka gorącego kakao bądź herbaty no i chwila wolnego czasu, który teraz bardzo by mi się przydał oglądając jakiś fajny film. Czekam na weekend, upragniony weekend! 

Unless, autumn depression caught also me. Maybe this is excess of obligations or tiredness. This is all at once is definitely too much for me. I will contrive it, I know it. I have to contive, because to gain everything in life need only effort, work. I don't do it for nothing. The most important is that my lovely people support me, especially my love, whereby I couldn't have to much strong for these all. All I need now is  cup of hot chocolate or tea and free time, which I need not to watch nice movie. I'm waiting for weekend, coveted weekend!










sweatshirt:Romwe

PHOTOGRAPHY BY MY MOM ♥


Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013
Go: CLICKCLICK